Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-16, 09:14   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 147
Standard

Dagens fotboll 16/2


Här kan vi diskutera dagens fotboll utöver CL.
Själv tycker jag Sampdoria-Genoa är en intressant match som bör kollas närmare på.
aaffcc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 12:54   #2
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

*Vfr Aalen - Hansa Rostock
---> 2.00 @ Unibet


*Vfr Aalen - Hansa Rostock Hemmalaget att inte göra mål
---> 2.60 @ Unibet

*Vfr Aalen - Hansa Rostock Resultat 0-2
---> 9.00 @ Unibet

Motivering:
Här jämförde jag senaste 6 hemma respektive senaste 6 borta. Aalen har 1 vinst, 3 oavgjorda och 2 förluster på senaste 6 hemmamatcherna medan Hansa har 5 vinster och 1 oavgjord senaste 6 bortamatcherna. Aalen har de senaste 6 matcherna gjort 5 mål och släppt in 11 medan Hansa har gjort 14 och släppt in 1. I denna match har jag valt att lira raka 2an på Hansa, Att Aalen inte kommer att göra mål samt på resultatet 0-2 till Hansas favör då det känns rätt aktuellt. Hansa som bekant jagar en plats upp till 2. Bundesliga har en ypperlig chans att ta 3 poäng här.

// Taget från min blogg. JPM
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X

Senast redigerad av jaktenpamiljonen den 2011-02-16 klockan 12:55.
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 14:30   #3
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

I Championship möter serietrean Nottingham Forest, vilka varit en riktig kassako för min del under 2011, bottengänget Scunthorpe på bortaplan. Gästerna dras med en del skador:

Citat:
Forest får klara sig utan Radi Majewski somn är avstängd i tre matcher på grund av det röda kortet han drog på sig i söndags. Saknas gör också Dexter Blackstock, Robbie Findley och Guy Moussi som alla tre fortfarande är skadade.
...men detta har inte stoppat dem de senaste matcherna och man presterade 1-1 borta mot serieledarna QPR i söndags trots att mittfältaren Radoslaw Majewski utvisades redan i 23e minuten!

Citat:
I Scunthorpe saknas lånet från Forest, Joe Garner, då han inte har tillstånd att spela mot ”sitt” lag. Saknas gör också Garry Thompson på grund av skada men man hoppas få tillbaka Chris Dagnall, Rob Jones och David Mirfin.
Källa: svenskafans.com

Hemmalaget har seriens sämsta hemmastatistik med 1 3 9, målskillnad 10 : 26.

Jag spelar på Forest tills formen får sig en bräck. Rak tvåa går att hitta till 1.80

Senast redigerad av Soap den 2011-02-16 klockan 14:36.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 14:31   #4
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Dubbelpost av misstag

Senast redigerad av Soap den 2011-02-16 klockan 14:33.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-16, 17:11   #5
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 26
Sharp$: 239
Standard

Vågar knappt spela på någon av de italienska matcherna idag, känns som att båda kan gå hur som helst..

Är dock lite inne på Ö2,5 i mötet Fiorentina - Inter, finns till 2.07 @ bet365

Inters senaste 6 matcher har resulterat i att 5 har slutat Ö2,5 sen känns inte Inters backlinje som den stabilaste just nu, och för Fiorentina lossnade det rejält senast med 5 baljor även om det var deras enda med Ö2,5 på de 6 senaste, dock så har 3 matcher där slutat med 2 mål.

Känns som att 2.07 är klart spelbart.
Gokille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td